Чому я не можу вийти в Інтернет після підключення до Wi-Fi мережі маршрутизатора netis (ОС Windows)?
Якщо ви налаштували бездротовий маршрутизатор і успішно підключились до бездротової мережі, але не можете отримати доступ до Інтернету, спробуйте наведені нижче рішення:
1. Будь ласка, перевірте, чи бездротове мережеве з’єднання вашого комп’ютера автоматично отримує IP-адресу та адресу DNS-сервера.
2. Одночасно натисніть клавішу Windows та клавішу R на клавіатурі , щоб відкрити програму Run, наберіть cmd та натисніть кнопку OK. Введіть ipconfig у наступному вікні та натисніть Enter.
Якщо IP-адреса 169.254.xxx.xxx, введіть ipconfig /renew, щоб знову отримати IP-адресу. Якщо ви все ще не можете отримати належну IP-адресу, переконайтеся, що ви включили функцію DHCP. Ви можете увійти на сторінку http://192.168.1.254 через кабель Ethernet, щоб налаштувати або відновити налаштування до заводських.
3. Увійдіть на сторінку веб-керування маршрутизатором. Відкрийте веб-браузер і введіть 192.168.1.1 або 192.168.1.254
4. Після входу в систему натисніть кнопку Додатково і перевірте частину WAN на сторінці статусу, якщо на ній відображається IP-адреса (подібна як нижче), що означає, що маршрутизатор успішно налаштований та підключений до Інтернету.
Якщо немає IP-адреси, перевірте фізичне з’єднання або зателефонуйте своєму постачальнику послуг Інтернету, щоб перевірити лінію.
5. Якщо в частині WAN на сторінці Статус є IP-адреса, будь ласка, перевірте, чи можете ви відкрити будь-який веб-сайт. Якщо ви все ще не можете, спробуйте перезавантажити роутер та ПК (ноутбук)